e-podpis

epodpis

  • kompleksowa obsługa
  • dogodny dojazd (parking)
  • możliwość załatwienia formalności u Klienta

BIELbit Spółka z o.o., autoryzowany partner Asseco Data Systems SA (Certum by asseco), oferuje dystrybucję certyfikatów kwalifikowanych oraz urządzeń do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, prowadząc Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości (PPT).

W Punkcie tym mogą Państwo:

  • uzyskać kompletne informacje na temat podpisu elektronicznego,
  • załatwić wszelkie formalności związane z uzyskaniem certyfikatu do składania podpisu elektronicznego,
  • potwierdzić swoją tożsamość,
  • zamówić usługę instalacji zestawu do składania bezpiecznego podpisu w Państwa Firmie,
  • umówić się na szkolenie stanowiskowe w zastosowaniu podpisu elektronicznego.

W przypadku zapotrzebowania na więcej niż jeden certyfikat kwalifikowany, Mobilny Punkt Potwierdzania Tożsamości umożliwi potwierdzenie tożsamości i zawarcie umowy o świadczenie kwalifikowanych usług certyfikacyjnych w wybranym przez Państwa miejscu.
Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie podpisem elektronicznym, uruchomiliśmy możliwość rezerwacji konsultacji z naszymi konsultantami, bądź rezerwacji terminu potwierdzania tożsamości.


Wszelkich informacji na temat dokumentów, cen oraz procedur obowiązujących w trakcie ubiegania się o certyfikat kwalifikowany mogą państwo uzyskać:


Usługi dodatkowe:
przeprowadzenie weryfikacji tożsamości u klienta, wypełnienie niezbędnych dokumentów, konsultacje oraz szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego, sprawdzenie i odesłanie dokumentów do CERTUM PCC.Usługa poświadczenia podpisu jest odpłatna i wynosi 20,00 zł + VAT. Informacje na temat cen dodatkowych, nieobowiązkowych usług uzyskają Państwo bezpośrednio u operatorów w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości pod numerami 33 472 33 29, 33 473 33 27 oraz 33 472 33 24