Sprzedaż i Magazyny


Rabatowanie i Obsługa Bonów w Sklepach – rozszerzenie dla Navireo

Rozwiązanie pozwala na precyzyjne sterowanie rabatami  oraz bonami podarunkowymi:
– zależnie od sklepu, np. promocja dotyczy tylko nowego sklepu lub akcji promocyjnej organizowanej np przez galerię handlową
– akceptację bonów podarunkowych tylko do wybranego asortymentu
– rozwiązanie precyzyjnie pokazuje, jakie opcje zmiany ceny akceptowane są przy każdym towarze
– sprzedawca posiada uprawnienia do modyfikacji cen i rabatów ograniczone do minimum
– w systemie zachowana jest pełna historia modyfikacji cen z zapamiętaniem cen wyjściowych obowiązujących w dniu sprzedaży

Pełny opis rozwiązania dostępny jest w ulotce.


Inwentaryzacja Środków Trwałych – rozszerzenie dla Navireo

Inwentaryzacja środków trwałych to obowiązek firm wynikający z Ustawy o Rachunkowości. Może być ona przeprowadzana nie rzadziej niż raz na 4 lata, pod warunkiem, że jest to spis z natury nieruchomości zaliczanych do środków trwałych oraz inwestycji a także środków trwałych znajdujących się na terenie strzeżonym. Dla firm o charakterze produkcyjnym, posiadającym znaczne ilości środków trwałych spisanie wszystkich środków trwałych jest nie lada wyzwaniem.

Prezentujemy rozwiązanie rozszerzające standardowe możliwości systemu Navireo wspomagające ten proces poprzez generowanie i zapamiętanie w systemie kart spisu oraz zamykanie inwentaryzacji wraz z podsumowaniem różnic w wartości środków.

Więcej szczegółów znajdą Państwo w opisie rozwiązania.


Navireo ERP – wersja dla budownictwa

System Navireo ERP został przystosowany do specyfiki branży budowlanej.Wersję polecamy szczególnie hurtowniom materiałów wykorzystywanych w budownictwie oraz firmom prowadzącym własne inwestycje.
Wersję wyróżnia:

  • wbudowane w system pojęcie inwestycji opisujące każdy dokument, przenoszone pomiędzy dokumentami powiązanymi. Rejestr inwestycji prowadzony jest w kontekście kontrahenta dzięki czemu możliwe jest wsparcie w rozliczeniu inwestycji zarówno własnych jak i inwestycji firm współpracujących i podwykonawców
  • wsparcie w rozliczeniu kosztów inwestycji
  • mechanizm pozwalający na przesunięcia towarów pomiędzy inwestycjami z zachowaniem historii wykonanych ruchów towarowych
  • rozbudowany mechanizm zarządzania cennikami dostawców i rabatowania odbiorców
  • wbudowany mechanizm programów lojalnościowych działający wg trzech rodzajów polityk premiowania

Zapraszamy do zapoznania z informacjami zwartymi w folderze informacyjnym oraz do kontaktu z działem Programowania i Wdrożeń:
33 472 33 23
33 472 33 32
33 472 33 39


Rozbdowany Moduł Zamówień – rozszerzenie dla Navireo

Przedstawiamy rozszerzenie funkcjonalne do Navireo – rozbudowaliśmy komponent Zamówienia do dostawców.
Zebrane zostały w jednym miejscu dane dotyczące:

  • kwotowych i wagowych limitów u dostawców – często zamawiając towar po przekroczeniu pewnych wartości otrzymamy bonusy w formie darmowej dostawy lub większego rabatu – warto kontrolować te wartości już na etapie przygotowania zamówienia
  • stanu towaru na magazynie  – informacja stale widoczna na ekranie zamówienia, bez konieczności szukania w innych zestawieniach
  • sprzedaży towarów z zamówienia w okresie podanym przez użytkownika – bez wychodzenia z formularza zamówienia możemy sprawdzić, ile towaru sprzedaliśmy w interesującym nas okresie – ma to szczególne znaczenie przy obrocie towarami cechującymi się sezonowością – np. w branży budowlanej, rolniczej itp.

Zapraszamy do zapoznania się z ulotką.


Obsługa Rozliczenia Umów z Cykliczną Płatnością – rozszerzenie dla Navireo

Rozszerzenie wspomagające generowanie faktur za usługi realizowane w ramach stałych umów. Po zarejestrowaniu umowy w systemie, na życzenie użytkownika hurtowo wystawiane są faktury za usługi typu abonamentowego. Usługi mogą być fakturowane rocznie, miesięcznie, kwartalnie lub jednorazowo w określonej dacie, jako fakturowane z góry, w danym okresie lub za okres poprzedni. Płatności dla jednego kontrahenta mogą być automatycznie łączone w jedną fakturę lub fakturowane osobno.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami rozwiązania.


Obsługa zgłoszeń serwisowych

Moduł wspomagający ewidencję zgłoszeń serwisowych przeznaczony dla firm świadczących usługi serwisowe. Obsługa obejmuje: ewidencję zdarzeń serwisowych, wydruk dokumentów otwarcia i zamknięcia zlecenia, naprawy własne, naprawy zewnętrzne, obsługę wydania i zwrotu sprzętu zastępczego na czas naprawy. Moduł wspomaga użycie pola własnego Nr Seryjny rozszerzającego informacje o sprzedanym towarze gwarancyjnym.