Subiekt 123

Fakturowanie online... i nie tylko
grafika strony Subiekt 123
zrzut ekranu subiekt 123

O programie

Subiekt 123 to przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze system rozliczeniowy. Możesz także zarządzać informacjami o klientach oraz prowadzić ewidencję usług i produktów. Z programu można korzystać z dowolnego miejsca. Wszystko czego potrzebujesz to dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać nie tylko przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni, ale także firmy zatrudniające pracowników za wschodnimi granicami. Wersje językowe (ukraińska i rosyjska) są dostępne na licencji podstawowej i nie wymagają dopłaty. Dokumenty sprzedaży generowane przez aplikację publikowane są w języku polskim. Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce.
zrzut ekranu subiekt 123
Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. Podstawowa wersja programu zawiera podstawowe funkcje, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami, zarządzanie usługami i towarami. Ciekawą funkcją aplikacji jest możliwość indywidualnego doboru wymaganych modułów dodatkowych.
zrzut ekranu subiekt 123
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
zrzut ekranu subiekt 123
zrzut ekranu subiekt 123

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.
zrzut ekranu subiekt 123