BIELbit Sp. z o.o., autoryzowany partner Asseco Data Systems S.A. (Certum by asseco), oferuje dystrybucję certyfikatów kwalifikowanych oraz urządzeń do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, prowadząc Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości (PPT).
Na mocy umowy z firmą Asseco Data Systems S.A. uzyskaliśmy status Mobilnego Punktu Potwierdzania Tożsamości. Dzięki temu możemy w szybki sposób potwierdzić tożsamość w siedzibie firmy, odnowić lub podpisać umowę o wydanie nowego podpisu kwalifikowanego.
Wszelkich informacji na temat dokumentów, cen oraz procedur obowiązujących w trakcie ubiegania się o certyfikat kwalifikowany mogą państwo uzyskać:
- kontaktując się z nami,
- lub spotykając się osobiście w siedzibie BIELbit Sp. z o.o. w Bielsku-Białej, przy ul. Komorowickiej 45.
- Pobierz: CERTUM – cennik uproszczony
Uwaga!! W chwili obecnej wydajemy również certyfikaty w ścieżce TURBO EKSPRES. Certyfikat taki wydawany jest w ciągu 30 min. od wysłania podpisanych dokumentów.
Usługa jest aktywna w dni robocze w godz. 8:00 do 14:00.
Ścieżka EKSPRES gwarantuje wydanie certyfikatu kwalifikowanego w terminie nie przekraczającym obecnie 24 h od momentu złożenia przez Klienta dokumentów w Punkcie Rejestracji lub Punkcie Potwierdzania Tożsamości z zastrzeżeniem iż:
- dokumenty podpisane do godziny 12:00 są obsługiwane tego samego dnia roboczego,
- dokumenty podpisane po godzinie 12:00 są obsługiwane w następnym dniu roboczym.
Podpis do przetargów – JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
Podpis kwalifikowany dla dokumentów JEDZ, to rewolucja w zamówieniach publicznych. Zgodnie z przyjętymi regulacjami, w tym nowelizacją Prawa zamówień publicznych z 22 czerwca 2016 r., od 18 kwietnia 2018r. do udziału w zamówieniu publicznym konieczne będzie przesyłanie dokumentu zamówienia – JEDZ podpisanego elektronicznym podpisem z kwalifikowanym certyfikatem. A po 18 października 2018 r. wszelkie dokumenty, w tym oferty, wnioski i oświadczenia będą musiały być przesyłane tylko w formie elektronicznej.
Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany:
- przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
- do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
- przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
- do podpisywania faktur elektronicznych.
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- składanie e-deklaracji podatkowych
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy
W Punkcie tym mogą Państwo:
- uzyskać kompletne informacje na temat podpisu elektronicznego,
- załatwić wszelkie formalności związane z uzyskaniem certyfikatu do składania podpisu elektronicznego,
- potwierdzić swoją tożsamość,
- zamówić usługę instalacji zestawu do składania bezpiecznego podpisu w Państwa Firmie,
- umówić się na szkolenie stanowiskowe w zastosowaniu podpisu elektronicznego.
Gwarantujemy Państwu:
- kompleksową obsługę
- dogodny dojazd (parking)
- możliwość załatwienia formalności u Klienta
W przypadku zapotrzebowania na więcej niż jeden certyfikat kwalifikowany, Mobilny Punkt Potwierdzania Tożsamości umożliwi potwierdzenie tożsamości i zawarcie umowy o świadczenie kwalifikowanych usług certyfikacyjnych w wybranym przez Państwa miejscu.
Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie podpisem elektronicznym, uruchomiliśmy możliwość rezerwacji konsultacji z naszymi konsultantami, bądź rezerwacji terminu potwierdzania tożsamości.
Usługi dodatkowe:
przeprowadzenie weryfikacji tożsamości u Klienta, wypełnienie niezbędnych dokumentów, konsultacje oraz szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego, sprawdzenie i odesłanie dokumentów do CERTUM PCC.Usługa poświadczenia podpisu jest odpłatna i wynosi 20,00 zł + VAT. Informacje na temat cen dodatkowych, nieobowiązkowych usług uzyskają Państwo bezpośrednio u operatorów w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości pod numerami:
33 472 33 29, 33 473 33 24, 33 472 33 19