Podpis Elektroniczny

Kwalifikowany Podpis Elektroniczny to bezpieczna i wygodna forma podpisywania dokumentów cyfrowych. Skontaktuj się z nami w celu wyrobienia lub odnowienia Podpisu Elektronicznego. Jeżeli chcesz aby Twój podpis był aktywowany tego samego dnia, umów się z nami na spotkanie najpóźniej do godziny 16:00 po tej godzinie każdy certyfikat będzie aktywowany do 24 godzin w dni robocze.
grafika strony Podpis Elektroniczny
Pieczęć elektroniczna
Pieczęć elektroniczna

Pieczęć elektroniczna

Pieczęć Certum to usługa zaufania służąca do pieczętowania dokumentów elektronicznych. Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową, a dzięki rozmiarowi czytnika jest wprost idealny dla osób ceniących korzyści idące z miniaturyzacji urządzeń.
Za pomocą pieczęci elektronicznej możemy opieczętować dokumenty wysyłane do kontrahentów takie jak:
  • faktury elektroniczne,
  • tabele opłat i prowizji,
  • regulaminy,
  • zaświadczenia o zgodności dokumentów z oryginałem,
  • oferty handlowe,
  • potwierdzenia zamówień i dostawy towaru,
  • certyfikaty i zawiadomienia urzędowe.
podpis kwalifikowany
Sam zdecydujesz, jaka forma dla Ciebie jest wygodniejsza. Podpis elektroniczny możesz wyrobić w siedzibie naszej firmy w centrum Bielska-Białej przy ul. Komorowickiej 45. Nie masz możliwości dojazdu do nas? Dzięki Mobilnemu Centrum Obsługi w prosty sposób załatwisz wszystkie formalności u siebie w firmie.
podpis kwalifikowany
Oferujemy dojazd do klienta na ternie Powiatu Bielskiego. Nasze Mobilne Centrum Obsługi dostępne jest na terenie Wadowic i okolic. Skontaktuj się z nami 33 472 33 28 umów się na spotkanie oszczędzisz swój czas wyrabiając e-podpis bez ruszania się z miejsca.
Chcesz szybko i bezpiecznie odnowić swój Podpis Kwalifikowany? Teraz możesz to zrobić zdalnie, nie musisz nigdzie jechać, wystarczy że zadzwonisz do nas 33 472 33 24, wspólnie z operatorem przeprowadzicie proces odnowienia certyfikatu online.
podpis kwalifikowany
podpis kwalifikowany

Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości

Jako partner Asseco Data Systems S.A ( Zobacz Certyfikat ) od kilkunastu lat prowadzimy Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości. W związku z tym oferujemy produkty i usługi oferowane pod marką Certum.
Proste w użyciu urządzenie lub aplikacja umożliwi Ci wygodne i bezpieczne złożenie Podpisu Elektronicznego posiadającego pełną, formalną moc prawną podpisu własnoręcznego.
logo firmy Certum
U nas możesz zarejestrować nowy Podpis Elektroniczny lub odnowić już posiadany oszczędzając przy tym czas i pieniądze.
logo firmy Certum
Ty zdecydujesz przez jaki okres Podpis ma być ważny oraz czy chcesz go używać przez wygodną aplikację SimplySign czy urządzenie takie jak pendrive lub karta z czytnikiem.
W razie potrzeby zapewnimy Ci szkolenie z użytkowania Podpisu Elektronicznego.
Poniżej możesz obejrzeć cennik usług podpisu elektronicznego:
Zobacz Cennik
U nas zakupisz również zestaw narzędzi do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego pomocnego w załatwianiu spraw urzędowych, biznesowych i prywatnych.
Rodzaje dostępnych zestawów
SimplySign

Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej

SimplySign

Certum Mini

Podpis elektroniczny z kartą i czytnikiem

Certum Mini

Certum Standard

Podpis elektroniczny z kartą i czytnikiem

Certum Standard

Przydatne linki i materiały

Przydatne linki i materiały

Lista narzędzi z podziałem na system operacyjny:

  1. Windows:
    1. proCertum CardManager:
      • proCertumCardManager-3.6.1.214-International.exe pobierz
    2. proCertum SmartSign + SimplySign Desktop:
      • SimplySignDesktop-9.1.8.61-win-32-bit.exe pobierz
      • SimplySignDesktop-9.1.8.61-win-64-bit.exe pobierz
    3. Programy do pomocy zdalnej:
      • AnyDesk pobierz
      • RustDesk pobierz
  2. MacOS:
    1. ACR38 SAM Smart Card Reader (acs.com.hk) - PC/SC Driver Installer:
      • ACS-Unified-INST-MacOSX-1183-P.zip pobierz
    2. proCertum CardManager:
      • proCertumCardManager-2.3.14.dmg pobierz
      • proCertumDiagnostic-1.4.7.dmg pobierz
    3. proCertum SmartSign + SimplySign Desktop:
      • SimplySignDesktop-2.10.15-9.1.8.0_prod.dmg pobierz
    4. Programy do pomocy zdalnej:
      • AnyDesk pobierz
      • RustDesk pobierz
Przydatne linki i materiały