Nasze Realizacje

Poniżej chcielibyśmy przedstawić kilka przykładowych potrzeb, z którymi zetknęliśmy się w czasie naszego istnienia oraz opowiedzieć o tym, jak na nie odpowiedzieliśmy.
grafika strony nasze realizacje
zrzut ekranu gratyfikant BIELbit dla Biznesu

BIELbit dla Biznesu

Potrzeba

Na przestrzeni lat współpracowaliśmy z wieloma firmami różniącymi się od siebie wielkością, czasem istnienia na rynku, zakresem potrzeb informatycznych. Zaistniała potrzeba przygotowania bardzo elastycznego rozwiązania mogącego zaspokoić przeróżne potrzeby klientów i współpracować z wieloma innymi systemami ERP. Nie chcieliśmy narażać naszych klientów na ponoszenie kosztów przygotowania każdego rozwiązania „od zera” lub wymiany własnego systemu na taki, z którym nasz program współpracuje.
zrzut ekranu gratyfikant BIELbit dla Biznesu

Rozwiązanie

Odpowiedzią na powyższą potrzebę okazał się system, który nazwaliśmy po prostu BIELbit dla Biznesu. Jest to aplikacja hostująca całą gamę różnych modułów (od obsługi PKZP i ZFM do elektronicznej wysyłki dokumentów) i dająca możliwość wykupienia przez klienta licencji tylko na te moduły, które chce. Dodatkowo aplikacja udostępnia te moduły jako współpracujące z różnymi systemami ERP (lub działające samodzielnie) z możliwością szybkiego dostosowania do kolejnych systemów w ramach potrzeb klienta.
zrzut ekranu mobilnyMagazynier na Androida

mobilny Magazynier na Androida

Potrzeba

Nasz klient wyraził potrzebę stworzenia aplikacji mobilnej pozwalającej pracownikom magazynów na przygotowywanie dokumentów magazynowych „na bieżąco” podczas swojej pracy. Miał on współpracować z systemem Navireo używanym już przez firmę.
zrzut ekranu mobilnyMagazynier na Androida

Rozwiązanie

Przygotowanym przez nas rozwiązaniem jest program mobilnyMagazynier pracujący na systemie Android. Daje on możliwość robienia przyjęć i wydań magazynowych (wewnętrznych jak i zewnętrznych), kompletacji, inwentaryzacji oraz prostego parowania towarów z kodami kreskowymi z dowolnego miejsca na magazynie. Dzięki temu, że program jest w stałym kontakcie z systemem Navireo ma on dostęp do aktualnych informacji. Obsługuje również dokumenty zdefiniowane przez użytkownika w systemie Navireo oraz współpracuje z urządzeniami skanującymi PDA przyspieszając pracę magazynu. Oczywiście program ten może być w każdej chwili rozszerzony o nowe funkcjonalności odpowiadające na indywidualne potrzeby naszych klientów.
Dzięki temu, że program jest w stałym kontakcie z systemem Navireo ma on dostęp do aktualnych informacji. Obsługuje również dokumenty zdefiniowane przez użytkownika w systemie Navireo oraz współpracuje z urządzeniami skanującymi PDA przyspieszając pracę magazynu.
Dzięki temu, że program jest w stałym kontakcie z systemem Navireo ma on dostęp do aktualnych informacji. Obsługuje również dokumenty zdefiniowane przez użytkownika w systemie Navireo oraz współpracuje z urządzeniami skanującymi PDA przyspieszając pracę magazynu.
zrzut ekranu WCM

WCM - zintegrowany system zarządzania

Potrzeba

Nasz klient będący dużym graczem na rynku motoryzacyjnym podczas zdobywania kolejnych szczebli WCM (World Class Manufacturing – zintegrowany system zarządzania oparty na założeniach braku strat, awarii, defektów oraz wypadków) zgłosił potrzebę aplikacji pozwalającej zbierać pomysły pracowników, których celem jest poprawa procesów i obniżenie kosztów.
zrzut ekranu WCM

Rozwiązanie

Przygotowaliśmy rozwiązanie przeglądarkowej aplikacji działającej w wewnętrznej sieci klienta o szerokim dostępie pozwalającej na zbieranie pomysłów, ich ocenę oraz wszechstronne raportowanie uzyskanych pomysłów. Zgodnie z przyjętą metodyką pomysły są zgłaszane w ramach filarów WCM.
Celem nadrzędnym jest maksymalizacja wyników, przy równoczesnym zachowaniu standardów jakości. Nasz klient uzyskał level Gold wg World Class Manufacturing, co oznacza przynależność do grona najlepszych w Europie.