Nasze Realizacje
Poniżej chcielibyśmy przedstawić kilka przykładowych potrzeb, z którymi
zetknęliśmy się w czasie naszego istnienia oraz opowiedzieć o tym, jak
na nie odpowiedzieliśmy.

BIELbit dla Biznesu
Potrzeba
Na przestrzeni lat współpracowaliśmy z wieloma firmami różniącymi się od siebie wielkością, czasem istnienia na rynku, zakresem potrzeb informatycznych. Zaistniała potrzeba przygotowania bardzo elastycznego rozwiązania mogącego zaspokoić przeróżne potrzeby klientów i współpracować z wieloma innymi systemami ERP. Nie chcieliśmy narażać naszych klientów na ponoszenie kosztów przygotowania każdego rozwiązania „od zera” lub wymiany własnego systemu na taki, z którym nasz program współpracuje.Rozwiązanie
Odpowiedzią na powyższą potrzebę okazał się system, który nazwaliśmy po prostu BIELbit dla Biznesu. Jest to aplikacja hostująca całą gamę różnych modułów (od obsługi PKZP i ZFM do elektronicznej wysyłki dokumentów) i dająca możliwość wykupienia przez klienta licencji tylko na te moduły, które chce. Dodatkowo aplikacja udostępnia te moduły jako współpracujące z różnymi systemami ERP (lub działające samodzielnie) z możliwością szybkiego dostosowania do kolejnych systemów w ramach potrzeb klienta.mobilny Magazynier na Androida
Potrzeba
Nasz klient wyraził potrzebę stworzenia aplikacji mobilnej pozwalającej pracownikom magazynów na przygotowywanie dokumentów magazynowych „na bieżąco” podczas swojej pracy. Miał on współpracować z systemem Navireo używanym już przez firmę.Rozwiązanie
Przygotowanym przez nas rozwiązaniem jest program mobilnyMagazynier pracujący na systemie Android. Daje on możliwość robienia przyjęć i wydań magazynowych (wewnętrznych jak i zewnętrznych), kompletacji, inwentaryzacji oraz prostego parowania towarów z kodami kreskowymi z dowolnego miejsca na magazynie. Dzięki temu, że program jest w stałym kontakcie z systemem Navireo ma on dostęp do aktualnych informacji. Obsługuje również dokumenty zdefiniowane przez użytkownika w systemie Navireo oraz współpracuje z urządzeniami skanującymi PDA przyspieszając pracę magazynu. Oczywiście program ten może być w każdej chwili rozszerzony o nowe funkcjonalności odpowiadające na indywidualne potrzeby naszych klientów.
Dzięki temu, że program jest w stałym kontakcie z systemem Navireo ma
on dostęp do aktualnych informacji. Obsługuje również dokumenty
zdefiniowane przez użytkownika w systemie Navireo oraz współpracuje z
urządzeniami skanującymi PDA przyspieszając pracę magazynu.
Dzięki temu, że program jest w stałym kontakcie z systemem Navireo ma
on dostęp do aktualnych informacji. Obsługuje również dokumenty
zdefiniowane przez użytkownika w systemie Navireo oraz współpracuje z
urządzeniami skanującymi PDA przyspieszając pracę magazynu.
WCM - zintegrowany system zarządzania
Potrzeba
Nasz klient będący dużym graczem na rynku motoryzacyjnym podczas zdobywania kolejnych szczebli WCM (World Class Manufacturing – zintegrowany system zarządzania oparty na założeniach braku strat, awarii, defektów oraz wypadków) zgłosił potrzebę aplikacji pozwalającej zbierać pomysły pracowników, których celem jest poprawa procesów i obniżenie kosztów.Rozwiązanie
Przygotowaliśmy rozwiązanie przeglądarkowej aplikacji działającej w wewnętrznej sieci klienta o szerokim dostępie pozwalającej na zbieranie pomysłów, ich ocenę oraz wszechstronne raportowanie uzyskanych pomysłów. Zgodnie z przyjętą metodyką pomysły są zgłaszane w ramach filarów WCM.
Celem nadrzędnym jest maksymalizacja wyników, przy równoczesnym
zachowaniu standardów jakości. Nasz klient uzyskał level Gold wg World
Class Manufacturing, co oznacza przynależność do grona najlepszych w
Europie.