Podpis Elektroniczny
Kwalifikowany Podpis Elektroniczny to bezpieczna i wygodna forma podpisywania dokumentów cyfrowych.
Skontaktuj się z nami w celu wyrobienia lub odnowienia
Podpisu Elektronicznego. Jeżeli chcesz aby Twój
podpis był aktywowany tego samego dnia, umów się z nami
na spotkanie najpóźniej do godziny 16:00 po tej godzinie każdy
certyfikat będzie aktywowany do 24 godzin w dni
robocze.
![grafika dla strony Podpis Elektroniczny grafika strony Podpis Elektroniczny](/_ipx/f_webp,s_500x500/podpis-elektroniczny@2x.png)
![grafika dla sekcji Pieczęć elektroniczna Pieczęć elektroniczna](/_ipx/f_webp/cyber-security-mobile.png)
![grafika dla sekcji Pieczęć elektroniczna Pieczęć elektroniczna](/_ipx/f_webp/cyber-security-1.png)
Pieczęć elektroniczna
Pieczęć Certum to usługa zaufania służąca do pieczętowania dokumentów
elektronicznych. Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat
pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu
elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane
podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji,
podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim
rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią
elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową, a dzięki
rozmiarowi czytnika jest wprost idealny dla osób ceniących korzyści
idące z miniaturyzacji urządzeń.
Za pomocą pieczęci elektronicznej możemy opieczętować dokumenty
wysyłane do kontrahentów takie jak:
- faktury elektroniczne,
- tabele opłat i prowizji,
- regulaminy,
- zaświadczenia o zgodności dokumentów z oryginałem,
- oferty handlowe,
- potwierdzenia zamówień i dostawy towaru,
- certyfikaty i zawiadomienia urzędowe.
![grafika dla sekcji podpis kwalifikowany podpis kwalifikowany](/_ipx/f_webp/simply1_prev_ui@2x.png)
Sam zdecydujesz, jaka forma dla Ciebie jest wygodniejsza.
Podpis elektroniczny możesz wyrobić w siedzibie
naszej firmy w centrum Bielska-Białej przy ul.
Komorowickiej 45. Nie masz możliwości dojazdu do nas? Dzięki Mobilnemu
Centrum Obsługi w prosty sposób
załatwisz wszystkie formalności u siebie w firmie.
![grafika dla sekcji podpis kwalifikowany podpis kwalifikowany](/_ipx/f_webp/simply1_prev_ui@2x.png)
Oferujemy dojazd do klienta na ternie Powiatu
Bielskiego. Nasze Mobilne Centrum Obsługi dostępne jest na terenie
Wadowic i okolic. Skontaktuj się z nami
33 472 33 28 umów się na spotkanie oszczędzisz
swój czas
wyrabiając e-podpis bez ruszania się z miejsca.
Chcesz szybko i bezpiecznie odnowić swój
Podpis Kwalifikowany? Teraz możesz to zrobić zdalnie,
nie musisz nigdzie jechać, wystarczy że zadzwonisz do nas
33 472 33 24, wspólnie z operatorem
przeprowadzicie proces odnowienia certyfikatu online.
![grafika dla sekcji podpis kwalifikowany podpis kwalifikowany](/_ipx/f_webp/autoryzowany-punkt-mobile.png)
![grafika dla sekcji podpis kwalifikowany podpis kwalifikowany](/_ipx/f_webp/autoryzowany-punkt.png)
Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości
Jako partner Asseco Data Systems S.A (
Zobacz Certyfikat
) od kilkunastu lat prowadzimy
Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości. W
związku z tym oferujemy produkty i usługi oferowane pod marką
Certum.
Proste w użyciu urządzenie lub aplikacja umożliwi Ci
wygodne i bezpieczne
złożenie Podpisu Elektronicznego posiadającego pełną,
formalną moc prawną podpisu własnoręcznego.
![grafika dla sekcji logo firmy Certum logo firmy Certum](/_ipx/f_webp/autparnter_certum_light.png)
U nas możesz zarejestrować nowy Podpis Elektroniczny
lub odnowić już posiadany oszczędzając przy tym czas
i pieniądze.
![grafika dla sekcji logo firmy Certum logo firmy Certum](/_ipx/f_webp/autparnter_certum_light.png)
Ty zdecydujesz przez jaki okres Podpis ma być ważny
oraz czy chcesz go używać przez wygodną aplikację
SimplySign czy urządzenie takie jak pendrive lub
karta z czytnikiem.
W razie potrzeby zapewnimy Ci szkolenie z użytkowania
Podpisu Elektronicznego.
Poniżej możesz obejrzeć cennik usług podpisu elektronicznego:
Zobacz Cennik
U nas zakupisz również zestaw narzędzi do składania
bezpiecznego podpisu elektronicznego pomocnego w załatwianiu spraw
urzędowych, biznesowych i prywatnych.
Rodzaje dostępnych zestawów
![grafika przedstawiająca produkt SimplySign SimplySign](/_ipx/f_webp/simply1_prev_ui@2x.png)
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej
SimplySign
![grafika przedstawiająca produkt Certum Mini Certum Mini](/_ipx/f_webp/podpis_elektroniczny_z_karta_i@2x.png)
Podpis elektroniczny z kartą i czytnikiem
Certum Mini
![grafika przedstawiająca produkt Certum Standard Certum Standard](/_ipx/f_webp/podpis-elektroniczny-w-zestawi@2x.png)
Podpis elektroniczny z kartą i czytnikiem
Certum Standard
Lista narzędzi z podziałem na system operacyjny
Windows:
-
proCertum CardManager:
- proCertumCardManager-3.6.1.214-International.exe pobierz
-
proCertum SmartSign + SimplySign Desktop:
- SimplySignDesktop-9.1.9.61-win-32-bit.exe pobierz
- SimplySignDesktop-9.1.9.61-win-64-bit.exe pobierz
-
Programy do pomocy zdalnej:
- AnyDesk pobierz
- RustDesk pobierz
MacOS:
-
ACR38 SAM Smart Card Reader (acs.com.hk) - PC/SC Driver Installer:
- ACS-Unified-INST-MacOSX-1183-P.zip pobierz
-
proCertum CardManager:
- proCertumCardManager-2.3.14.dmg pobierz
- proCertumDiagnostic-1.4.7.dmg pobierz
-
proCertum SmartSign + SimplySign Desktop:
- SimplySignDesktop-2.10.16-9.1.9.0_prod.dmg pobierz
-
Programy do pomocy zdalnej:
- AnyDesk pobierz
- RustDesk pobierz