e-podpis

BIELbit Sp. z o.o., autoryzowany partner Asseco Data Systems SA (Certum by asseco), oferuje dystrybucję certyfikatów kwalifikowanych oraz urządzeń do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, prowadząc Autoryzowany Punkt Potwierdzania Tożsamości (PPT).
Na mocy umowy z firmą Asseco Data Systems S.A. uzyskaliśmy status Mobilnego Punktu Potwierdzania Tożsamości. Dzięki temu możemy w szybki sposób potwierdzić tożsamość w siedzibie firmy, odnowić lub podpisać umowę o wydanie nowego podpisu kwalifikowanego.



Uwaga!! W chwili obecnej wydajemy również certyfikaty w ścieżce TURBO EKSPRES. Certyfikat taki wydawany jest w ciągu 30 min. od wysłania podpisanych dokumentów.
Usługa jest aktywna w dni robocze w godz. 8:00 do 14:00.

Ścieżka EKSPRES gwarantuje wydanie certyfikatu kwalifikowanego w terminie nie przekraczającym obecnie 24 h od momentu złożenia przez Klienta dokumentów w Punkcie Rejestracji lub Punkcie Potwierdzania Tożsamości z zastrzeżeniem iż:

  • dokumenty podpisane do godziny 12:00 są obsługiwane tego samego dnia roboczego,
  • dokumenty podpisane po godzinie 12:00 są obsługiwane w następnym dniu roboczym.

Podpis do przetargów – JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
Podpis kwalifikowany dla dokumentów JEDZ, to rewolucja w zamówieniach publicznych. Zgodnie z przyjętymi regulacjami, w tym nowelizacją Prawa zamówień publicznych z 22 czerwca 2016 r., od 18 kwietnia 2018r. do udziału w zamówieniu publicznym konieczne będzie przesyłanie dokumentu zamówienia – JEDZ podpisanego elektronicznym podpisem z kwalifikowanym certyfikatem. A po 18 października 2018 r. wszelkie dokumenty, w tym oferty, wnioski i oświadczenia będą musiały być przesyłane tylko w formie elektronicznej.

Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany:

  • przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
  • do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
  • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
  • do podpisywania faktur elektronicznych.
  • składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
  • składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
  • kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
  • składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
  • składanie e-deklaracji podatkowych
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  • podpisywanie faktur elektronicznych
  • składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
  • korespondencja z urzędami administracji publicznej
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy

logo_certum_2

e-podpis_zestaw_mini


W Punkcie tym mogą Państwo:

  • uzyskać kompletne informacje na temat podpisu elektronicznego,
  • załatwić wszelkie formalności związane z uzyskaniem certyfikatu do składania podpisu elektronicznego,
  • potwierdzić swoją tożsamość,
  • zamówić usługę instalacji zestawu do składania bezpiecznego podpisu w Państwa Firmie,
  • umówić się na szkolenie stanowiskowe w zastosowaniu podpisu elektronicznego.

Gwarantujemy Państwu:

  • kompleksową obsługę
  • dogodny dojazd (parking)
  • możliwość załatwienia formalności u Klienta


W przypadku zapotrzebowania na więcej niż jeden certyfikat kwalifikowany, Mobilny Punkt Potwierdzania Tożsamości umożliwi potwierdzenie tożsamości i zawarcie umowy o świadczenie kwalifikowanych usług certyfikacyjnych w wybranym przez Państwa miejscu.
Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie podpisem elektronicznym, uruchomiliśmy możliwość rezerwacji konsultacji z naszymi konsultantami, bądź rezerwacji terminu potwierdzania tożsamości.


Wszelkich informacji na temat dokumentów, cen oraz procedur obowiązujących w trakcie ubiegania się o certyfikat kwalifikowany mogą państwo uzyskać:


Usługi dodatkowe:
przeprowadzenie weryfikacji tożsamości u klienta, wypełnienie niezbędnych dokumentów, konsultacje oraz szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego, sprawdzenie i odesłanie dokumentów do CERTUM PCC.Usługa poświadczenia podpisu jest odpłatna i wynosi 20,00 zł + VAT. Informacje na temat cen dodatkowych, nieobowiązkowych usług uzyskają Państwo bezpośrednio u operatorów w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości pod numerami 33 472 33 29, 33 473 33 27 oraz 33 472 33 24