Biuro nexo

Biuro nexo to system wspomagania pracy biura rachunkowego
biuro gt
zrzut ekranu biuro gt

O programie

Biuro nexo stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy systemów z linii InsERT nexo.
zrzut ekranu biuro gt
Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na tej samej bazie z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe. Dzięki czemu zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowych, takich jak: pola własne, flagi, InsMAIL, zestawienia, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów jak i wiele innych.
zrzut ekranu biuro gt

Najważniejsze możliwości Biura nexo:

  • Klienci, cenniki – kartoteka klientów Biura nexo została zintegrowana z kartoteką klientów InsERT nexo. Klientom można przypisywać rozbudowane cenniki, na podstawie których system dokonuje wyceny pracy biura rachunkowego. Rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami wspierają odpowiednie raporty, a w przypadku posiadania programu Subiekt nexo także automatyczna funkcja generowania faktur dla klientów.
  • Rejestr usług księgowych – pozwala odnotowywać zdarzenia, które dzieją się poza systemem InsERT nexo, a które biuro chce ująć w rozliczeniu za obsługę. Jako przykład można podać konsultacje prawne, załatwianie spraw w urzędach w imieniu klienta i wiele innych.
  • Warunki umowy – elastyczny mechanizm pozwalający zanotować najważniejsze ustalenia poczynione pomiędzy biurem rachunkowym a klientem, tak aby zawsze były „pod ręką”.
  • Działania cykliczne – zadaniem jest ułatwienie śledzenia zadań wykonywanych cyklicznie dla każdego klienta, takich jak: wprowadzanie dokumentów, sporządzanie deklaracji i sprawozdań finansowych, rozliczanie pojazdów, naliczanie wynagrodzeń, wysyłanie dokumentów, przekazywanie informacji i wiele innych.
  • Wzorce klientów biura – możesz używać szablonów baz danych do tworzenia nowych klientów. Tam możesz zdefiniować obiekty profilu dla klientów z określonych branż, takie jak ograniczenia importu, plomby fiskalne itd.
  • Operacje zbiorcze – mechanizm pozwalający szybko wykonywać operacje na wielu podmiotach systemu InsERT nexo. Typowe czynności księgowe, jak naliczanie i wysyłka deklaracji, drukowanie ksiąg czy ewidencji VAT lub zakładanie nowych okresów obrachunkowych. Automatyzuje on też wiele operacji administracyjnych, jak np. zarządzanie personelem, archiwizacja, dearchiwizacja czy konwersja podmiotów do nowych wersji.
  • Portal biura – najwygodniejszy i najszybszy sposób dostarczania informacji klientom biura rachunkowego. Można w portalu opublikować najważniejsze informacje finansowo-księgowe dla klienta, takie jak: informacje o podatkach i składkach ZUS do zapłacenia wraz z parametrami przelewów, informacje o podatku dochodowym i podatku VAT, informacje o wynagrodzeniach pracowników, podsumowania miesięczne podatków wraz z rozrachunkami i wynagrodzeniami.
zrzut ekranu biuro gt