Subiekt 123

Fakturowanie online... i nie tylko
grafika strony Subiekt 123
zrzut ekranu subiekt 123 nr 1

O programie

Subiekt 123 to przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze system rozliczeniowy. Możesz także zarządzać informacjami o klientach oraz prowadzić ewidencję usług i produktów. Z programu można korzystać z dowolnego miejsca. Wszystko czego potrzebujesz to dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać nie tylko przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni, ale także firmy zatrudniające pracowników za wschodnimi granicami. Wersje językowe (ukraińska i rosyjska) są dostępne na licencji podstawowej i nie wymagają dopłaty. Dokumenty sprzedaży generowane przez aplikację publikowane są w języku polskim. Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce.
zrzut ekranu subiekt 123 nr 1
Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. Podstawowa wersja programu zawiera podstawowe funkcje, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami, zarządzanie usługami i towarami. Ciekawą funkcją aplikacji jest możliwość indywidualnego doboru wymaganych modułów dodatkowych.
zrzut ekranu subiekt 123 nr 2
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
zrzut ekranu subiekt 123 nr 2
zrzut ekranu subiekt 123 nr 3

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.
zrzut ekranu subiekt 123 nr 3