Navireo

Navireo odpowiada na potrzeby firm różnej wielkości, działających w różnych branżach. Klientami są średnie i duże przedsiębiorstwa, takie jak producenci odzieży, obuwia i zabawek, piekarnie, masarnie, dystrybutorzy produktów chemicznych i higienicznych, firmy teatralne i energetyczne oraz wiele innych. Czy istnieje coś takiego? System można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
grafika strony Navireo
zrzut ekranu navireo

Moduły Navireo

Sprzedaż

System nawigacji ERP doskonale wspomaga pracę działu handlowego. Wygodnie obsługuj różnorodne dokumenty handlowe, takie jak: faktury sprzedaży, korekty sprzedaży, paragony, zwroty detaliczne. Wbudowany mechanizm wyszukiwania insTYNKT umożliwia szybkie i sprawne wyszukiwanie na poziomie dokumentów elementów listy towarów lub kontrahentów z możliwością parametryzacji, co ułatwia tworzenie nowych dokumentów i przyspiesza pracę użytkownika. Dokumenty sprzedaży mogą być ewidencjonowane w dowolnych walutach, dla potrzeb transakcji krajowych i unijnych (WDT, WTTD i inne).
zrzut ekranu navireo
Navireo obsługuje wiele metod płatności i umożliwia łączenie form takich jak kredyt kupiecki, płatność gotówkowa, kredyt ratalny oraz płatność kartą kredytową w jeden dokument. Mechanizmy łączące metody płatności dają świetną możliwość dostosowania się do różnych sytuacji danej firmy. Na poziomie każdego dokumentu użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą szybko przeglądać następujące informacje jak np.: historię cen swoich towarów, poziomy zapasów we wszystkich magazynach i ruch swoich towarów.
Navireo pozwala na elastyczne zarządzanie cenami, promocjami i rabatami. Dzięki wbudowanym kreatorom sprawnie przygotujesz stałą lub czasową ofertę wszystkich lub wybranych produktów dla wszystkich lub wybranych kontrahentów.
zrzut ekranu navireo

Sprzedaż detaliczna

Moduł ten służy do zarządzania rachunkami sprzedaży detalicznej. Oprócz zwykłego archiwizowania dokumentów użytkownicy mogą m.in. wystawiać faktury detaliczne za wybrane dokumenty oraz rozliczać faktury tworzone imiennie. Moduł sprzedaży detalicznej umożliwia zarządzanie dokumentami takimi jak paragony (PA), paragony imienne oraz dokumenty podatkowe. Ten program może używać czytnika kodów kreskowych. Dzięki temu praca w punkcie sprzedaży jest bardzo wydajna.
zrzut ekranu navireo
Moduł sprzedaży detalicznej obsługuje dokumenty podatkowe z pełną kontrolą pozycji za pomocą kas fiskalnych. Paragony wystawione przez Navireo mogą być automatycznie rejestrowane na drukarkach księgowych podłączonych bezpośrednio do POS lub dowolnego punktu sieci.
zrzut ekranu navireo

Szybka sprzedaż

Moduł Szybka Sprzedaż jest skierowany do firm, które potrzebują narzędzi do wygodnej i efektywnej obsługi klientów detalicznych. Sprawdza się w różnego rodzaju sklepach (sklepy indywidualne lub sieciowe, jedno i wielostanowiskowe), supermarketach, punktach gastronomicznych itp.
zrzut ekranu navireo
Pełna integracja z innymi modułami handlowymi zapewnia szybką wymianę informacji (produktów, cen czy kontrahentów) gromadzonych przez system. Z kolei zapewnia łatwość obsługi dzięki maksymalnie uproszczonemu interfejsowi i współpracy z szeroką gamą urządzeń zewnętrznych (drukarki podatkowe, wagi elektroniczne, czytniki kodów kreskowych i kart magnetycznych, wyświetlacze, szuflady itp.).
Moduł ten umożliwia również identyfikację towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych metod wyszukiwania (nazwa, symbol, za pomocą mechanizmu InsTYNKT). Płatności przyjmowane są w różnych walutach (PLN, EUR) oraz w różnych formatach (gotówka, karta, voucher).
Możesz nawet oferować rabaty, zmieniać ceny, a nawet odebrać część dochodów, gdy sprzedawca pracuje. W razie potrzeby możesz wypłacić pozycje lub całe dokumenty. Wśród dostępnych funkcji komponentu zarządzania sklepem: zarządzanie asortymentem (przyjęcia towarów, zwroty, stany magazynowe itp.), delegowanie i rozliczanie handlowców (możesz też rozliczać się samodzielnie) oraz nadawanie indywidualnych uprawnień. Warto wspomnieć o zarządzaniu personelem za pomocą indywidualnych uprawnień dla pracowników.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT

Inserfejs doktykowy

Moduł szybkiej sprzedaży dla firm obsługujących klientów detalicznych. Posiada nowoczesny, intuicyjny, przyjazny dla ekranu dotykowego interfejs użytkownika, zaprojektowany tak, aby zminimalizować czas spędzany na interakcji z klientami detalicznymi oraz liczbę kliknięć potrzebnych do wystawienia dokumentów sprzedaży. Indywidualne rozmieszczenie przycisków oraz wyświetlanie poszczególnych ekranów znacznie poprawiają ergonomię pracy, ułatwiając nowym pracownikom szybką naukę obsługi modułu.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT

Najważniejsze funkcje:

  • obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi;
  • możliwość zmiany typu tworzonego dokumentu (np. paragonu w fakturę sprzedaży) w dowolnym momencie;
  • integracja z terminalami płatniczymi;
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS;
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą (za pomocą czytników klawiaturowych i RS-owych);
  • Sfera – możliwość dodawania rozwiązań własnych;
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu);
  • sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru);
  • drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych;
  • wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji;
  • rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe, kartą płatniczą, przelewem, płatności odroczone;
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych.
  • obsługa cenników kontrahentów
zrzut ekranu navireo

Sprzedaż mobilna

Moduł Sprzedaży Mobilnej skutecznie wspiera pracę przedstawicieli handlowych w terenie. Pozwala to sprzedawcom sprzedawać produkty (vanselling) i zbierać zamówienia (preselling). Działa na urządzeniach przenośnych z ekranami dotykowymi.
zrzut ekranu navireo
Sprzedaż mobilna jest zintegrowana z modułem Sprzedaż i Magazyn, dając użytkownikom terenowym dostęp do dokumentów i informacji o cenach towarów, stanach magazynowych, kontrahentach i nie tylko.
Możesz pracować zarówno w trybie online (bieżąca synchronizacja), jak i offline (synchronizacja po połączeniu z Internetem lub siecią lokalną). Z poziomu aplikacji użytkownicy mogą tworzyć dokumenty sprzedaży i zamówień, a także wystawiać faktury i potwierdzać kontrahentów. Application Server umożliwia konfigurowanie uprawnień dla grup kontrahentów.
Ponadto wbudowany mechanizm ustalania preferowanych kontrahentów (VIP) znakomicie organizuje i usprawnia pracę sprzedawcy. Mechanizm INSERT zintegrowany z przetwarzaniem dokumentów ułatwia i przyspiesza odnalezienie wymaganych elementów.
Aplikacja do sprzedaży mobilnej jest bardzo łatwa w użyciu. Przejrzysty i atrakcyjny graficznie interfejs zwiększa komfort i szybkość Twojej pracy. Instalacja programu jest szybka i łatwa. Protokół komunikacji z serwerem urządzeń zoptymalizowany pod kątem ilości przesyłanych danych, łatwa instalacja programów na urządzeniach mobilnych, automatyczne ładowanie konfiguracji i danych - to niewątpliwe zalety systemów sprzedaży mobilnej.
zrzut ekranu navireo

Sprzedaż internetowa

Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących sprzedaż w sklepach internetowych i serwisach aukcyjnych na platformie osCommerce. Ścisła synchronizacja z modułem sprzedaży zapewnia płynne przekazywanie wszystkich informacji o produktach, zamówieniach, cenach, statusie zamówienia i promocjach.
zrzut ekranu navireo
Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących sprzedaż w sklepach internetowych i serwisach aukcyjnych na platformie osCommerce. Ścisła synchronizacja z modułem sprzedaży zapewnia płynne przekazywanie wszystkich informacji o produktach, zamówieniach, cenach, statusie zamówienia i promocjach.
Wsparcie sprzedaży na serwisach aukcyjnych Sello to element modułu Internet Selling wspierający sprzedaż na serwisach aukcyjnych. Komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro (Allegro.pl i jego zagraniczne odpowiedniki: Aukro.cz, Molotok.ru, TeszVesz.hu).
Wspiera sprzedających na wszystkich etapach obsługi aukcyjnej m.in.: przygotowanie od wystawienia do śledzenia sprzedaży, aż do przetwarzania transakcji z Tobą. Aplikacja ta umożliwia szybkie zestawianie aukcji indywidualnych i seryjnych. Jednolity wygląd gwarantuje szablon opisowy.
Pozwala to na sprawne zarządzanie płatnościami klientów oraz pomaga przygotowywać paczki i wysyłać wydruki. Kontakt z klientami stał się łatwiejszy dzięki zintegrowanemu modułowi e-mail oraz Sello Zone - internetowemu systemowi komunikacji.
Sello umożliwia zarządzanie nieograniczoną liczbą kont serwisów aukcyjnych. Integracja z Navireo pozwala na uporządkowanie dokumentów sprzedażowych, dzięki czemu jest to wydajna i kompleksowa obsługa Twojej firmy.
zrzut ekranu navireo

Zamówienia

Twoje zamówienie jest przedmiotem przedsprzedaży. Moduł Zamówienia podzielony jest na dwie części: Zamówienia Klienta (poprzedzające sprzedaż towarów firmy) oraz Zamówienia dostawcy (poprzedzające zakupy firmy od dostawcy). Oba typy zamówień są wyświetlane w trzech stanach: Ukończone, Częściowo zrealizowane i Niespełnione.
zrzut ekranu navireo
Wprowadzone zamówienia można przekonwertować na przyjęcia magazynowe (PZ lub WZ) lub przyjęcia sprzedaży lub zakupu. Zamówienie częściowo zrealizowane można wykorzystać do utworzenia zamówienia różnicowego na niezrealizowany towar.
Moduł Zamówienia w przedsprzedaży obejmuje szereg przedpłat i musi być poparte wstępną fakturą zgodnie z obowiązującymi przepisami. Możesz zarezerwować zamówiony artykuł z bieżącego poziomu zapasów. Pozycji w przedsprzedaży nie można sprzedawać różnym klientom, chyba że dany użytkownik ma odpowiednie uprawnienia. Zamówienia klientów można łatwo przekształcić (za pomocą elastycznego kreatora) w zamówienia dostawców, aby w pełni zautomatyzować proces sprzedaży.
zrzut ekranu navireo

Zakupy

Moduł Zakupy Navireo umożliwia wpisanie dowodu zakupu w aktualnych cenach. Dokumenty zakupów mogą być tworzone ręcznie, przetwarzane z wcześniej wprowadzonych dokumentów PZ (w Magazynie Navireo) lub zamówień do dostawców (Zamówienia Navireo) lub przetwarzane przy użyciu standardowych plików wymiany EDI++ lub za pomocą Sfery Navireo, a także importować z systemów zewnętrznych.
zrzut ekranu navireo
Pokwitowania zakupu można wprowadzać w dowolnej walucie dla dowolnego rodzaju transakcji VAT. Faktury VAT mogą automatycznie generować PZ zmieniające dostępność towaru na fakturze.
Moduł Zakupy przetwarza faktury zakupu RR. Ułatwia to pracę hurtowni i punktu skupu produktów. Korektę faktury vat zakupu użytkownik, który wprowadził dokument może (w zależności od posiadanych uprawnień) łatwo przeglądać historię dokumentów i płatności u kontrahenta wybranego dla tego dokumentu. Dokumenty zakupu obsługują wiele popularnych metod i kombinacji płatności i mogą być kategoryzowane zarówno według wartości procentowych, jak i kwotowych. Oprócz standardowego wprowadzania paragonów, moduł ten oferuje wiele dodatkowych operacji, takich jak wprowadzanie kodów wysyłki i automatyczne obliczanie cen sprzedaży na podstawie konkretnego paragonu.
zrzut ekranu navireo

Magazyn

Ciągła analiza i ocena efektywności zarządzania zapasami jest kluczowym elementem zarządzania biznesem. Zapasy przekraczające minimum to dodatkowe niepotrzebne koszty.
zrzut ekranu navireo
Zarządzanie Magazynem stało się bardziej efektywne dzięki modułowi magazynowemu. System odzwierciedla wszystkie procesy zachodzące w magazynie. Dostarcza aktualnych informacji o stanie magazynowym, wartości i lokalizacji towarów w Twoim magazynie.
Moduł Magazyn jest w pełni zintegrowany z innymi modułami Navireo w celu automatycznego tworzenia dokumentów magazynowych na podstawie dokumentów utworzonych w innych modułach.
Możliwość integracji urządzeń zewnętrznych, takich jak wagi elektroniczne i czytniki kodów kreskowych, ułatwia obsługę modułu. Ten moduł obsługuje wszystkie typy dokumentów magazynowych i wiele magazynów, w tym magazyny fizyczne i wirtualne, towary, usługi, opakowania zwrotne i zestawy podlegają weryfikacji.
zrzut ekranu navireo

CRM

Moduł CRM (Customer Relationship Management) wspiera nawiązywanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazami kontaktów, umożliwiając łatwe wprowadzanie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Przy tym wspieramy różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, dbając jednocześnie o efektywność i wygodę działania.
zrzut ekranu navireo
Oszczędzaj czas, obniżaj koszty i poprawiaj wizerunek swojej firmy. Wszechstronność i elastyczność sprawiają, że jest idealny dla każdej firmy, zwłaszcza sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i pracy sekretarskiej. To także przydatne narzędzie dla właścicieli firm.
Mechanizmy filtrowania i wyszukiwania pomagają szybko znaleźć potrzebne informacje i starannie wybrać grupę docelową. Umożliwia to również dostosowanie aktywności do indywidualnej osoby. Długa lista pomoże Ci w podjęciu właściwych decyzji i opracowaniu odpowiedniej strategii sprzedaży.
Wszystkie dane klienta zarejestrowane w systemie są wyświetlane w czytelny sposób. Użytkownicy mają natychmiastowy dostęp do pełnej historii kontaktów z klientami (czynności, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, autentyczność płatności, data ostatniego kontaktu, imię i nazwisko opiekuna, wysokość przyznanego rabatu itp.).
Wbudowany moduł poczty elektronicznej znacznie usprawnia komunikację z klientami dzięki automatycznemu przydzielaniu e-maili do odpowiednich klientów, możliwości wysyłki zbiorczej (mailingu), szablonów wiadomości oraz historii komunikacji.
Kalendarze z automatycznymi przypomnieniami pokazują zakres i daty czynności do wykonania, dzięki czemu menedżerowie mogą szybko zobaczyć, kiedy pracownicy mają wolny czas. Posiada również możliwość przydzielania zadań i monitorowania postępów prac. Dzięki rozbudowanym opcjom konfiguracyjnym moduł CRM można łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika. Jednocześnie daje możliwość dalszej rozbudowy o własne zestawy, pola czy flagi itp.
zrzut ekranu navireo

Księgi Handlowe

Księgi Handlowe Navireo to kompleksowe rozwiązanie do efektywnego zarządzania finansami Twojej firmy i zwiększenia efektywności działu księgowości.
zrzut ekranu navireo
Moduły są na bieżąco aktualizowane i w pełni zgodne z wymogami prawnymi. Elastyczność modułu pozwala na wsparcie działów księgowych firm o różnym profilu działalności. Moduł ten umożliwia sprawne zarządzanie księgami handlowymi i dokumentami VAT. Pozwala na elastyczne zarządzanie planem kont i posiada rozbudowane możliwości alokacji.
Księgi handlowe - dokumenty grupowane są w rejestry księgowe. Każdy dokument, zwany statutem, jest jednocześnie księgowany w dziennikach i ewidencjonowany w postaci księgowań na kontach, księgach głównych i podksięgach.
Dodatkowo program posiada trzy poziomy, do których jednocześnie przypisane są dokumenty. Dokument podatkowy, dokument podatkowy i dokument VAT. Mechanizm ułatwiający księgowania księgowe nabiera szczególnego znaczenia podczas bieżącej pracy nad systemem.
Navireo oferuje w tym zakresie duże wsparcie dla użytkowników. Szczególnie przydatna jest zaawansowana wyszukiwarka insTYNKT. Podczas dystrybucji Navireo wykorzystuje szereg mechanizmów kontrolnych, aby zapobiec tworzeniu fałszywych dokumentów księgowych.
zrzut ekranu navireo
Umożliwia określenie schematu używanego podczas wprowadzania transakcji. Posługiwanie się pieczęcią księgowego znacznie ułatwia przypisywanie podobnych i powtarzalnych dokumentów. Automatyczny transfer księgi umożliwia automatyczne przeniesienie sald lub transakcji określonego rachunku na inne rachunki określone w definicji maszyny.
zrzut ekranu navireo
Dzięki komponentowi można sprawnie importować dokumenty utworzone w innych modułach Navireo (faktury, dokumenty magazynowe, płatności, itp.) korzystając ze schematów zdefiniowanych w procesie implementacji.
Nieograniczona liczba rejestrów księgowych i rejestrów VAT pozwala na swobodne dzielenie dokumentów według standardów obowiązujących w Twojej firmie. Rejestr VAT (utworzony na podstawie danych wprowadzonych do ustawodawstwa) obsługuje wszystkie rodzaje transakcji VAT na terenie Kraju i Wspólnoty.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT

e-Kontrole podatkowe:

Moduł E-Kontrole Podatkowe umożliwia generowanie plików JPK i przekazywanie ich do organów podatkowych. Art. 193a ustawy o rachunkowości nakłada na przedsiębiorców i organy podatkowe obowiązek dostarczania ksiąg podatkowych i dokumentów księgowych w formie elektronicznej zgodnie ze standardowymi formatami plików kontrolnych.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT
Na poziomie modułu E-Kontrole Podatkowe można wygenerować pliki JPK dla następujących obiektów:
  • Faktury,
  • Dokumenty magazynowe,
  • Wyciągi bankowe,
  • Księgi rachunkowe,
  • Ewidencja zakupów i sprzedaży VAT.
Istnieją również operacje, które pozwalają na doprecyzowanie, eksport i import wygenerowanych plików, walidację ze strukturą logiczną dostarczoną przez Skarb Państwa, łączenie i zatwierdzanie.
zrzut ekranu navireo

Środki Trwałe

Amortyzacja środków trwałych jest jednym ze źródeł finansowania działalności gospodarczej. Z tego powodu szczególnie ważne jest posiadanie dokładnych informacji o planowanej amortyzacji i związanych z nią deklaracjach podatkowych.
zrzut ekranu navireo
Moduł Środki Trwałe ułatwia tworzenie harmonogramu amortyzacji dla dowolnego środka trwałego na liście. Ułatwia to uzyskanie wykresów amortyzacji dla przyszłych okresów.
Moduł Navireo Środki Trwałe służy do przechowywania informacji o wykorzystanych środkach trwałych i niematerialnych danej firmy. Dodawanie środków trwałych do ewidencji, obliczanie amortyzacji i wykonywanie różnego rodzaju operacji na wybranych środkach trwałych (przyjęcie, amortyzacja, przeniesienie, modernizacja, zmiana amortyzacji, sprzedaż, likwidacja, bezpłatne przeniesienie).
Moduł Środki Trwałe obsługuje podatki i rozliczanie amortyzacji. Amortyzacja może być obliczana liniowo, malejące saldo, natychmiastowa, miesięczna, kwartalna, roczna lub inna, w zależności od potrzeb biznesowych i specyfiki. Istnieje możliwość zwiększenia kwoty odliczenia po raz pierwszy.
zrzut ekranu navireo

Kasa i bank

Kasa i Bank - moduł ten wspiera ewidencjonowanie dokumentów kasowych oraz ewidencjonowanie operacji bankowych na rachunkach bankowych firmy.
zrzut ekranu navireo
Navireo umożliwia zarządzanie kasami walutowymi i wielowalutowymi oraz tworzenie paragonów fiskalnych w walutach obcych.
Kasa i Bank w momencie wystawienia dokumentu handlowego automatycznie wygeneruje dokument kasowy. Paragony generowane automatycznie są powiązane z paragonem głównym (np. faktura VAT) i nie można ich usunąć ani zmodyfikować. Aby poprawić dane na automatycznie wygenerowanym paragonie fiskalnym, należy poprawić pierwszy paragon.
Oprócz zwykłego rejestru transakcji bankowych, użytkownicy mogą drukować przekazy pieniężne (indywidualne i zbiorcze), przekazywać pieniądze między rachunkami i wysyłać zlecenia płatnicze do swojego systemu bankowego.
Komponent zapewniający integrację z systemami bankowości elektronicznej i przetwarzanie transakcji bankowych. Możesz załadować transakcje z wyciągów bankowych w formacie MT-940 i wykonać np. zestawienie z istniejącymi transakcjami bankowymi (jeśli zostały wcześniej wprowadzone do systemu, np. na podstawie wynagrodzenia). Pominięcie transakcji, które nie rejestrują transakcji bankowych (takich jak transakcje opłat).
zrzut ekranu navireo

Rozrachunki

Moduł Rozrachunki Navireo to bardzo wygodne i ergonomiczne narzędzie wspomagające zarządzanie rachunkami. Istnieje kilka sposobów pracy w tym module: Wyciągi wg dokumentów - gromadzone są tutaj wyciągi nierozwiązane lub częściowo rozliczone (każdy dokument jako osobna lista);
zrzut ekranu navireo
Płatności dokonywane przez kontrahentów - w tym podejściu komponent jest podzielony na dwie części, jedna to lista kontrahentów z zaległymi rachunkami, a druga (w zależności od pierwszej) pokazuje listę wszystkich kont wybranego kontrahenta; Rozliczone Konta - komponent pozwalający na zarządzanie rozliczonymi kontami; Płatności rozliczeniowe - aktualny stan długów i należności; Rozliczenia z kontrahentem – kompletny komponent pozwalający na filtrowanie i zarządzanie rozliczeniami związanymi z konkretnym kontrahentem; Refundacje - składnik umożliwiający wystawianie dokumentów refundacyjnych; Podział według relacji - możliwość łączenia płatności z należnościami oraz płatności „z ręki”.
Moduł Rozrachunki jest prosty i intuicyjny. W tym moduł bilingowy jest elementem łączącym większość innych modułów systemu (naliczanie płac i księgowość). Navireo umożliwia prowadzenie historii windykacji na podstawie transakcji windykacyjnych utworzonych w systemie. Za pomocą intuicyjnego kreatora możliwe jest zbiorcze wygenerowanie not odsetkowych lub wezwań do zapłaty.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT

Oddział PLUS

Oddział PLUS to oferta głównie dla sieci biznesowo-usługowych, a także dla innych firm o wielobranżowej strukturze, dla których centralna administracja biznesowa musi zapewnić nieprzerwane i sprawne działanie systemu przez cały czas, niezależnie od zachcianek.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT
Awarie Internetu to jeden z najczęściej zgłaszanych problemów firm wielofunkcyjnych. Aby wyeliminować ten czynnik, potrzebujesz systemu sprzedaży z własną bazą danych, która jest instalowana w sieci lokalnej każdego oddziału. Wymaga to jednak synchronizacji danych z systemem zainstalowanym w centrali. Funkcje te realizuje moduł Oddział PLUS.
Moduł Oddział PLUS umożliwia dwukierunkową wymianę niezbędnych informacji pomiędzy centralą a jej oddziałami. Zakres synchronizowanych danych jest bardzo szeroki.
Obejmuje on m.in.:
  • dokumenty handlowe,
  • automatyczne dokumenty magazynowe,
  • kartoteki kontrahentów,
  • promocje,
  • zamówienia międzyoddziałowe,
  • parametry programu,
  • słowniki.
Synchronizacja rozpoczyna się automatycznie w odstępach określonych przez instalatora i nie wymaga interwencji użytkownika końcowego systemu. Odbywa się to za pomocą usług systemowych oraz specjalnej usługi opartej na platformie Microsoft Azure. Poszczególne komponenty mogą podglądać stan synchronizacji oraz obiekty oczekujące na zapisanie.
zrzut ekranu navireo

Kadry

Moduł Kadry - możesz zapisać dane osobowe pracowników na podstawie umowy o pracę oraz kontrahentów, z którymi zawierane są umowy cywilnoprawne (zlecenia kontraktowe, umowy o pracę, kontrakty menedżerskie).
zrzut ekranu navireo
Oprócz standardowych dokumentów użytkownik może zawierać stosowne umowy, robić notatki dotyczące pracowników, drukować paski wypłat oraz przeglądać zbiorcze informacje zebrane w broszurze pracowniczej. Z poziomu tego modułu możliwy jest szybki dostęp do biblioteki dokumentów wystawionych danemu pracownikowi, zarówno w systemie Navireo, jak i w dokumentach w postaci plików zewnętrznych.
Moduł Kadry Navireo umożliwia tworzenie treści niektórych dokumentów osobistych za pomocą predefiniowanych pól i wartości (tagów) z wbudowanym edytorem. Głównym elementem modułu HR jest kartoteka pracowników, która umożliwia zapisywanie, przeglądanie i aktualizowanie informacji o pracownikach wprowadzonych do systemu. Składnik form czasu pracy służy do chronologicznej rejestracji zdarzeń związanych z czasem pracy pracownika. Zdarzeniami tymi mogą być: choroba, urlop, opieka nad dziećmi, praca w godzinach nadliczbowych lub nocnych, zmiana godzin pracy.
Z wprowadzonych transakcji naliczane są takie elementy jak status urlopu, wartość składników płatności i świadczeń na kontach umów cywilnoprawnych. Logi czasu mogą być tworzone automatycznie na podstawie danych zebranych z systemów zewnętrznych (np. rejestratory czasu, MS Project).
System na bieżąco rejestruje i analizuje nieobecności pracowników. W zależności od rodzaju nieobecności przechowuje dodatkowe informacje, takie jak numer zaświadczenia lekarskiego czy data jego dostarczenia. Niektóre rodzaje nieobecności mogą nie być brane pod uwagę np. przez rozporządzenie o długości stażu pracy.
Kalkulację nadgodzin można wykonać na kilka sposobów w zależności od metody stosowanej w firmie. Na podstawie danych zgromadzonych w ewidencji czasu system generuje różnego rodzaju zaświadczenia, raporty i wyciągi na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (ZUS, US). Informacje te są również wykorzystywane do obliczania wynagrodzeń w module Navireo Wynagrodzenia.
zrzut ekranu navireo

Kadry i płace

Moduł Kadry i Płace zawiera wszystkie funkcje modułu Kadry i oferuje rozbudowane opcje naliczania wynagrodzeń. Oblicza wysokość wynagrodzenia, wpłaty ZUS i zaliczki na podatek dochodowy na podstawie informacji o czasie pracy i wpłat do zapłaty. Można obliczyć jedną dużą wypłatę i nieograniczoną liczbę wypłat dodatkowych dla każdego pracownika.
zrzut ekranu navireo
Faktury wypłaty i premie można dodawać na dwa sposoby - zgodnie z definicją wypłaty wynagrodzenia w umowie (informacje zaczerpnięte z umowy o pracę) lub dowolnie (bezpośrednio z definicji części wypłat wynagrodzeń pobieranych i wypłacanych w firmie).
Polecenia przelewu można przygotować z wynagrodzeń wprowadzonych do listy płac, które można wydrukować lub po prostu przelać do krajowego systemu bankowego. Na podstawie zebranych danych kadrowo-płacowych system automatycznie generuje zgłoszenia sprawozdawcze i rozliczeniowe do ZUS, które można wyeksportować do programu Płatnik, a także zawiadomienia podatkowe, które można wydrukować lub wysłać w formie powiadomienia elektronicznego.
Moduł Kadry i Płace posiada wiele gotowych komponentów i zestawów płacowych, które pozwalają w łatwy sposób zautomatyzować płace w firmie. Możliwe jest również zdefiniowanie nowych składników wynagrodzeń, serii wynagrodzeń oraz arkuszy wynagrodzeń.
Definicje komponent Modułu Kadry i Płace umożliwia dostosowanie systemu do unikalnych wymagań wielu jednostek biznesowych. Użytkownik może tworzyć i księgować rachunki do umów cywilnych. Do każdej umowy cywilnej można utworzyć dowolną ilość rachunków.
zrzut ekranu navireo

Kadry i płace 2

Moduł Kadrowo-Płacowy 2 kompleksowo obsługuje obsługę kadrowo-płacową firm średniej wielkości. Zawiera wszystkie niezbędne funkcje – od prowadzenia kompleksowej ewidencji kadrowej i sporządzania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych po proste i dokładne planowanie i kalkulację wynagrodzeń, tworzenie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnorodnych dokumentów kadrowo-płacowych.
zrzut ekranu navireo
Moduł Kadrowo-Płacowy 2 umożliwia m.in. pełna obsługa umów cywilnoprawnych (składniki wynagrodzeń, dział, stanowisko, nieobecności itp.), dokładniejsze ustalenie wartości składników wynagrodzeń, przygotowanie własnych raportów i wydruków, dokładny opis danych, tzw. pola niestandardowe.
Jedną z jego najważniejszych cech jest zaawansowany interfejs programistyczny Sfera, który umożliwia sterowanie obiektami modułowymi z zewnętrznych aplikacji oraz umożliwia wykonywanie akcji zdefiniowanych przez użytkownika w odpowiedzi na zdarzenia systemowe.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT

Sfera Navireo

Wiele firm wymaga zaawansowanych, czasem nietypowych funkcji swoich systemów zarządzania przedsiębiorstwem, aby skutecznie zarządzać swoimi operacjami biznesowymi. Z myślą o nich zaprojektowano Sfera Navireo.
firma BIELbit partnerem firmy InsERT
Umożliwia to tworzenie i stosowanie rozwiązań spełniających nawet najbardziej nietypowe wymagania klienta. W szczególności dotyczy to rozbudowy lub modyfikacji standardowej funkcjonalności systemu i dostosowania go do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Bardzo ważną cechą Sfery jest możliwość integracji Navireo z już istniejącą infrastrukturą IT w lokalizacji klienta – m.in. podłączenie systemu zbierania danych z liczników energii do modułu Sprzedaż, który automatycznie generuje faktury dla klientów, czy dodanie danych ewidencji czasu pracy do Modułu Kadry i Płace.
zrzut ekranu navireo

Fabryka obiektów

Fabryka Obiektów to mechanizm, który pozwala w łatwy i szybki sposób tworzyć własne rozwiązania, a tym samym wygodnie dostosowywać system do indywidualnych potrzeb.
zrzut ekranu navireo
Fabryka Obiektów pozwala na definiowanie własnych obiektów w systemie, automatycznie tworzy dla nich interfejs użytkownika (podstawowe polecenia, listy, filtry, formaty), a także elementy takie jak lista praw dostępu, biblioteka dokumentów, zadania wyszukiwania i wiele innych.
Fabryka Obiektów to nowy wymiar tworzenia własnych rozwiązań bez specjalistycznej wiedzy i narzędzi programistycznych. Nawet niedoświadczona osoba może z łatwością stworzyć moduł obsługujący np.:
  • umowy serwisowe;
  • zlecenie produkcyjne;
  • opis parametrów maszyny;
  • dane o zakończonej budowie;
  • przepis na wykonanie produktu (tzw. technologii) i/lub innego modułu.
Fabryka Obiektów automatycznie tworzy dowolny obiekt w następujący sposób:
  • interfejs użytkownika za pomocą kilku kliknięć;
  • własny w pełni konfigurowalny moduł;
  • przykładowe parametry biblioteka dokumentacji;
  • własne pola;
  • bilety własne;
  • sfera przedmiotów i wydarzeń;
  • wielomiejscowy mechanizm blokujący;
  • Wyszukiwarka „F7, F8”.